23 Nisan Şehitkamil’de coşkuyla kutlanıyor

Şehitkamil Belediyesi tarafından 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlama etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen etkinliklere binlerce öğrenci katıldı. Bayram, hafta boyunca sürecek etkinliklerde coşkuyla kutlanmaya devam edecek.

Haber Merkezi | 21 Nisan 2022

Şehitkamil Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla çok sayıda organizasyon düzenliyor. Şenlik havasında kutlanan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çerçevesinde Akıl ve Zeka Oyunları Şenliği, Oku-Oyna-Zinde Kal Futbol Turnuvası, Satranç Şenliği, Önce Öğren Sonra Eğlen Şenliği, Bilim Şenliği, Trafik Eğitim Şenliği, Ortaokullar Arası Bilgi Yarışması düzenlendi. Etkinlikler; Doğa Şenliği, Geleneksel Yüzme Yarışları, Çocuk Gözünden Kareler Fotoğraf Yarışması ve Sergisi, Sanatın Çocuklarından 23 Nisan Özel Konseri ile devam edecek. Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu; 22 Nisan 2022 Cuma günü Gençlik Kampında yapılacak Doğa Şenliği’ne, 23 Nisan 2022 Cumartesi günü Alleben 1 Yüzme Havuzunda yapılacak Geleneksel Yüzme Yarışları, Şehitkamil Sanat Merkezi’nde yapılacak Çocuk Gözünden Kareler Fotoğraf Yarışması ve Sergisi, Sanatın Çocuklarından 23 Nisan Özel Konserine tüm çocukları davet etti.

’’Buraya geldiğimi için mutluyuz’’
Şehitkamil Trafik Eğitim Parkı’ndaki eğitimlere katılan 4. sınıf öğrencisi Hatice Azra Ataş, “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde bugün Şehitkamil Belediyemizin Trafik Eğitim Parkı’na geldik. Öncelikle buraya geldiğimiz için çok mutluyuz. Burada polis ablalarımız tarafından bizlere trafik kurallarıyla ilgili bilgiler verildi, trafikte neler yapmamız konusunda eğitimler verildi. Burada bisiklete bindik, kısa bir gezi yaptık. Trafikle ilgili bütün bilgileri aldık. Arkadaşlarımızla birlikte burada çok güzel vakit geçiriyoruz ve eğeleniyoruz. Burada bizlere eğitim veren polis ablalarımıza, hocalarımıza çok teşekkür ediyorum. Tüm dünya çocuklarının güzel bir yaşam sürdürmesi dileğiyle 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyorum” şeklinde konuştu.

’’Hem öğreniyor hem de eğleniyoruz’’
Bilim Şehitkamil’deki etkinliklere katılan 7. sınıf öğrencisi Hasan Yurtsever, “Öncelikle Bilim Şehitkamil’de olmaktan dolayı çok mutluyum. Burada dene-yap atölyelerindeki etkinliklere katıldım. Değişik deneyler yaptık. Şu an ise Türk Bayrağı yapıyorum. Burada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Hocalarımız, bizlerle yakından ilgileniyorlar. Burada hem öğreniyoruz hem de eğleniyoruz. Bizlere her konuda yardımcı olan hocalarımıza yürekten teşekkür ediyorum. Bugün bizim için çok güzel bir gün. Atatürk’ün bizlere armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı dolu dolu yaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Captcha işaretlenmemiş.
Diğer Haberler
PROF. DR. DAĞLI:  “BAYRAMLAR, KARŞILIKLI SEVGİ, PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE DOSTLUKLARIN YAŞANDIĞI GÜNLERDİR”
PROF. DR. DAĞLI: “BAYRAMLAR, KARŞILIKLI SEVGİ, PAYLAŞMA, DAYANIŞMA VE DOSTLUKLARIN YAŞANDIĞI GÜNLERDİR”
Ücretsiz hizmet verecek
Yavru köpekleri Büyükşehir ekipleri kurtardı
Cinayet zanlısı yakayı ele verdi!
15 Temmuz Programı belli oldu…
İçişleri Bakanlığından, Bayram Genelgesi…
Kurban yakalama timi göreve hazır
Şahinbey’de kurban satış ve kesim yerleri belirlendi
Yükseliş Turan mağdurları haklarını istiyor
Dr. Hüseyin Mirkelam Gözyaşlarıyla Ebediyete Uğurlandı
Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı! Kurban Bayramı tatili 9 gün
DÜNYA KADIN MÜHENDİSLER GÜNÜ
Güneş’e Tam DESTEK
50. YIL PLAKETİ
Kızılay’dan motivasyon ve eğitim kampı
GAİGAD Başkanı Levent Özkurt: "Her site İLAN alamayacak"
PROF. DR. DAĞLI:  “SEVGİ, GÜVEN VE SAYGIYI ÖĞRENDİĞİMİZ, VARLIĞIYLA HUZUR BULDUĞUMUZ BABALARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN”
PROF. DR. DAĞLI: “SEVGİ, GÜVEN VE SAYGIYI ÖĞRENDİĞİMİZ, VARLIĞIYLA HUZUR BULDUĞUMUZ BABALARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN”
Arkeoloji dünyasının kalbi Ankara'da atıyor
Uzman Psikolog Erdem Akgün anlattı AİLELERE ALTIN TAVSİYELER
Kızılay’ın 154. Kuruluş yılı Gaziantep'te kutlandı
Şehit Piyade Uzman Onbaşı Mehmet Ali Çap Son Yolculuğuna Göz Yaşlarıyla Uğurlandı
Kurban Bayramı ne zaman, hangi gün?
5 Okulda Ziller hayat kurtarmak için çaldı
GAGİKAD: BU ŞEHİR KADINLARIN
Ziller hayat kurtarmak için çalıyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan merakla beklenen Kabine toplantısı sonrası 3600 ek gösterge açıklaması
Gaziantepli kuaförden dünya Şampiyonluğu Başarısı
Dedeman'da mutlu son
Yazarımız Emine Yağmur'a başarılı "İş Kadını" plaketi verildi
GAZİANTEP KİTAP FUARI YAKLAŞIK 633 BİN KİŞİYİ AĞIRLADI
Çevre Olaylarının Şakası Yok
Bakan Koca duyurdu, toplu taşımada artık maske isteğe bağlı
VATANDAŞLAR GAZİANTEP KİTAP FUARI’NI ÇOK SEVDİ
İnternet Yasası Meclis’te
Kızılay Gaziantep Kadın Kolları yardım ellini uzatmaya devam ediyor
MUSEM AKADEMİ’NİN GAZİANTEP YÖRESEL MUTFAĞI PROGRAMI YENİ MÜFREDATI MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI’NDAN ONAY ALDI
ALİ PERİ: TÜRKİYE’DE TARIM YOK OLDU, ÇİFTÇİ KAN AĞLIYOR
Açık Cezaevi İzinleri ne zaman bitecek?
GAZİANTEP GENÇLİK VE SPOR FESTİVALİ BAŞLADI!
CHP Milletvekili Yılmazkaya’dan Demokratik Cumhuriyet vurgusu
Avrupa Günü İçin GAGA’da Lezzetli Kutlama
Dağlı'dan 19 Mayıs Atatürk’ü anma, Gençlik ve Spor bayramı mesajı
Deniz: "Meyve bahçelerini otlandırarak sürmek çok faydalı"
DEVA PARTİSİ'nin mitingi ile valilik açıklama yaptı
Anneler unutulmadı
RATEM heyeti Gül ve Şahin'i ziyaret etti
TİMBİR Başkanı Basa Gaziantep'te müjde verdi!